Gegroet>

Cliënttevreden-heidsonderzoek

Jaarlijks meten we onze cliënttevredenheid. Wij vinden het belangrijk om te meten wat de cliënttevredenheid is en waar wij ons als organisatie in kunnen verbeteren. Bij de afsluiting van het hulpverleningstraject zullen wij je vragen of je hiervoor een vragenlijst wilt invullen. Je reactie wordt uiteraard anoniem verwerkt.

Resultaten onderzoek 2024:

Rapportcijfer ouders:

8,2

Resultaten onderzoek 2024:

Rapportcijfer jeugdigen:

8,3

Soms kan het voorkomen dat er buiten kantoortijd zich een crisissituatie voordoet waarin je direct hulp nodig hebt. Je kan dan contact met ons opnemen via onderstaande telefoonnummers.

Bereikbaar in geval van nood

Maandag t/m vrijdag:

Tussen 09:00 en 17:00 uur:

Tussen 17:00 en 22:00 uur:

Tussen 22.00 en 09.00 uur:

Zaterdag en zondag

Tussen 09:00 en 22:00 uur:

Tussen 22.00 en 09.00 uur: