Cliënttevreden-heidsonderzoek
Jaarlijks meten we onze cliënttevredenheid. Wij vinden het belangrijk om te meten wat de cliënttevredenheid is en waar wij ons als organisatie in kunnen verbeteren. Bij de afsluiting van het hulpverleningstraject zullen wij je vragen of je hiervoor een vragenlijst wilt invullen. Je reactie wordt uiteraard anoniem verwerkt.
Resultaten onderzoek 2024:
Rapportcijfer ouders:
8,2
- 95% van de ouders is tevreden over de hulp door SAUL
- 95% van de ouders geeft aan dat de hulp door SAUL voldeed aan eigen verwachtingen
- 99% van de ouders geeft aan dat SAUL samen met hen heeft gezocht naar oplossingen
- 91% van de ouders geeft aan dat door de hulp van SAUL het thuis beter gaat
Resultaten onderzoek 2024:
- 94% van de jeugdigen voelt zich beter door de hulp van SAUL
- 96% van de jeugdigen geeft aan dat door de hulp van SAUL het thuis beter gaat
- 98% van de jeugdigen is tevreden over de hulp van SAUL
Rapportcijfer jeugdigen:
8,3

“Ben enorm dankbaar met de inzet en steun van SAUL! Voel me als ouder gehoord, begrepen en gesteund.”

“Prettige ondersteuning van de werknemers van SAUL. Team denkt goed mee en heeft ook aandacht voor mij als ouder.”

“Mijn dochter ervaart de contacten als fijn en helpend en dat is voor mij als moeder net zo!”