Gegroet>

Dossier

Binnen SAUL maken we gebruik van een elektronisch cliëntendossier. Dit is op dit moment Zilliz van Landmerc. In 2025 zullen we overgaan naar het elektronisch cliëntendossier ONS van Nedap. Het elektronisch cliëntendossier gebruiken wij als registratiesysteem voor cliënt- en declaratiegegevens. Na afloop van elk cliëntgesprek maken wij een verslag, waarbij we kort en bondig rapporteren op de doelen. Daarnaast worden relevante documenten zoals hulpverleningsplannen, evaluaties, brieven, verslagen en risicotaxaties bewaard in het dossier. 

Soms kan het voorkomen dat er buiten kantoortijd zich een crisissituatie voordoet waarin je direct hulp nodig hebt. Je kan dan contact met ons opnemen via onderstaande telefoonnummers.

Bereikbaar in geval van nood

Maandag t/m vrijdag:

Tussen 09:00 en 17:00 uur:

Tussen 17:00 en 22:00 uur:

Tussen 22.00 en 09.00 uur:

Zaterdag en zondag

Tussen 09:00 en 22:00 uur:

Tussen 22.00 en 09.00 uur: